Ρωσίδα 18 ετών πούλησε την παρθενιά της για 22.000 ευρώ

03 Νοεμβρίου, 2013

Ενα κορίτσι από τη Ρωσία που μόλις ενηλικιώθηκε πούλησε την παρθενιά της μέσω Διαδικτύου για 22.000 ευρώ.
Η κοπέλα που έχει γίνει γνωστή με το παρατσούκλι «Shatuniha» «πούλησε» τον εαυτό της μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας λέγοντας ότι «δεν είμαι χρησιμοποιημένη».
Η νεαρή, που κατάγεται από τη Σιβηρία, ήθελε η πρώτη της νύχτα να είναι σε ξενοδοχείο της πόλης Krasnoyarsk και να πάρει τα λεφτά πριν πλαγιάσει με τον νικητή.
Το θέμα έχει πάρει έκταση στα ρωσικά ΜΜΕ και η ρωσική αστυνομία ανακοίνωσε ότι δεν σκοπεύει να επέμβει καθώς τόσο η νεαρή όσο και ο «αγοραστής» δεν έκαναν κάτι παράνομο.
Η κοπέλα δήλωσε στην εφημερίδα «The Siberian Times»: «Βρίσκομαι σε μεγάλη ανάγκη για χρήματα και γι αυτό αποφάσισα να πουλήσω ό,τι πολυτιμότερο διαθέτω. Είμαι έτοιμη για την πράξη και θέλω να γίνει άμεσα, ακόμα και αύριο. Θα έχω μαζί μου στο ξενοδοχείο και έγγραφα που πιστοποιούν ότι είμαι παρθένα. Δέχομαι μόνο μετρητά».
Η δημοπρασία διήρκεσε μόλις μία ημέρα καθώς το ποσό που πρόσφερε κάποιος άγνωστος ικανοποίησε αμέσως την κοπέλα.